Мегън Фокс не иска да прилича на Анджелина Джоли. Актрисата често е сравнявана с именитата си колежка след като се прочу с ролята си в "Трансформърс" през 2007 г., но въпреки външната им прилика и склонността им към лудешки изказвания, Фокс е категорична, че двете с Джоли са пълни противоположности. "Хората ме сравняват с Анджелина Джоли, но тя е толкова сериозна и стоична. Аз съм точно обратното. Не съм тигрица като Анджелина. Хората, разбира се, искат да бъда, но аз желая да съм пълната противоположност на този образ", сподели 23-годишната Фокс. Мегън споделя още, че не е уверена в актьорските си умения за разлика от Джоли. "Не зная дали съм талантлива, не зная какво мога да направя и какво не мога. Нямам никакви умения. Като малка си мислех, че вероятно трябва да се занимавам с актьорство и след това го направих, но не знаех какво правя", допълва Фокс.

0 коментара:


 

Blogger Template Sponsored by Top 10 Best Business Web Hosting Reviews